Nasza firma prowadzi serwis sprzętu elektronicznego. Naprawiamy głównie urządzenia i podzespoły z branży zabezpieczeń takie jak:
Posiadamy długoletnie doświadczenie oraz niezbędne narzędzia do prawidłowego wykonania naprawy. Informujemy o kosztach przed wykonaniem naprawy i dopiero po zaakceptowaniu przez klienta przystępujemy do niej. Na naprawę udzielamy gwarancji. Istnieje możliwość wypożyczenia zamiennika funkcjonalnego na czas naprawy. Sprzęt do naprawy może być dostarczony kurierem, klient może dowieść samodzielnie lub jesteśmy w stanie zdemontować i odebrać go osobiście. Naprawy staramy się przeprowadzać w możliwie najkrótszym czasie. Jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona to odradzamy ją, ale oczywiście decyzja należy do klienta. Wymienione podzespoły po naprawie oddajemy lub na prośbę klienta złomujemy (dostarczamy na elektro śmieci). Naprawiany sprzęt testujemy i dopiero wtedy, gdy działa prawidłowo przekazujemy klientowi. Staramy się unikać sytuacji, w której u nas działa a po zainstalowaniu na obiekcie nie.
Urządzenie przyjmowane do naprawy powinno posiadać zlecenie naprawy prawidłowo opisane tzn. zawierać: datę przyjęcia, nazwę klienta numery p/n i s/n, jeżeli posiada i opis usterki.
Opis usterki i informacje dodatkowe:
Praca przerywana – urządzenie raz działa prawidłowo raz nie
Nie działa – urządzenie w ogóle nie działa
Uszkodzenie mechaniczne – urządzenie uległo uszkodzeniu mechanicznemu wcześniej działało prawidłowo
Urządzenie po zalaniu – urządzenie zalane wskutek awarii na obiekcie
Usterka występuje po nagrzaniu – usterka występuje tylko po nagrzaniu urządzenia a przy niskiej temperaturze pracuje prawidłowo
Czasami na pracę urządzenia mają wpływ podzespoły zainstalowane na obiekcie, z którymi urządzenie nie trafia do serwisu i wtedy bardzo ważny jest opis usterki. Po zakończeniu prac jest sporządzany opis naprawy.